Οι στόχοι που προσεγγίζονται μέσα από το συγκεκριμένο Εργαστήριο αφορούν στον αλληλοσεβασμό, τη διαφορετικότητα, τη συνεργασία/συνεργατικότητα, την αντιμετώπιση διακρίσεων, την κοινωνική ευαισθησία και τη δημοκρατική παιδεία.
"Το μπουκέτο της τάξης μας"
Μετά τα παιχνίδια ενεργοποίησης Τα παιδιά φτιάχνουν ένα λουλούδι με τη φωτογραφία και το όνομά τους στο κέντρο. Σχεδιάζουν τα φύλλα του λουλουδιού και ζωγραφίζουν μέσα σε αυτό το αγαπημένο τους παιχνίδι. Δημιουργείται ένα μπουκέτο με τα "λουλούδια" της τάξης μας
"Ο επισκέπτης"
Ένα μαϊμουδάκι που δε μιλάει καθαρά μας επισκέφτηκε και μας μίλησε για την απόρριψη που δέχεται στο σχολείο για αυτό το λόγο, αλλά κι επειδή το αδερφάκι του κινείται σε αναπηρικό καρότσι. Αυτά μας έδωσαν την αφορμή να επιχειρηματολογήσουμε πάνω σε διάφορα κοινωνικά σενάρια. Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερη ευαισθησία και προθυμοποιήθηκαν να το βοηθήσουν και να το φροντίσουν,
Αφήγηση του παραμυθιού: Σοφία, η αγελαδίτσα τραγουδίστρια, Pennart, 2000 (θίγονται θέματα όπως:
το ζήτημα της ταυτότητας και του αυτοπροσδιορισμού, της ένταξης σε ομάδες, το ζήτημα της αποδοχής, της απόρριψης,
της διαφορετικότητας).
"Ζωγραφίζω το δικό μου τέλος στην ιστορία"
Ομαδικό παιχνίδι «Ο κατάσκοπος» καλούνται «κατασκοπικά» να παρατηρούν το/τη διπλανό/ή τους και εντοπίζουν
ομοιότητες ως προς τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά
«Ο εαυτός μου»
Προσεγγίζοντας τη φιλία
Κατασκευή: "Η φιλόπιτα"Προσεγγίζοντας τη διαφορετικότητα
Κατασκευή παζλ: 'Ελμερ, ο παρδαλός ελέφαντας"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου