Το Δεκέμβριο 2021 επικεντρωθήκαμε στη διαφήμιση ως μέσο επιρροής και διαμόρφωσης γνώμης. Προκειμένου να αναπτύξουμε μια κριτική στάση, στοχεύαμε στην εξοικείωση των μαθητών με τη γλώσσα της τηλεόρασης, στην κατανόηση των διαφορών μεταξύ πραγματικότητας και αναπαράστασης και του ρόλου της πειθούς στη διαφήμιση καθώς και στην επίγνωση των στρατηγικών μάρκετινγκ στα μέσα. Μέσω αυτών αναμένουμε την ικανότητα των μαθητών να αξιολογούν το περιεχόμενο στην τηλεόραση, να διαχειρίζονται συναισθηματικά ερεθίσματα και αντιδράσεις, να ξεχωρίζουν το πραγματικό από το φανταστικό περιεχόμενο.
Οι μαθητές παρακολούθησαν διάφορα είδη διαφημίσεων (εμπορική, προώθηση προϊόντων, ενημέρωση, ευαισθητοποίηση).
Οι γνώσεις τους αξιολογήθηκαν μέσω interactive video και quiz.
Χρησιμοποιώντας όλες τις νέες γνώσεις και πληροφορίες που έχουν αποκτήσει για τη διαφήμιση, οι μαθητές σε ρόλο διαφημιστών δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις, όχι για κέρδος, αλλά για να ενημερώσουν το κοινό για το τι σημαίνουν Χριστούγεννα στη χώρα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου